Обмін, або повернення товару, який знаходиться в неналежному стані, відбувається відповідно закону України, про «Захист прав споживача». В 14-денний період, не враховуючи день покупки, можливість повернути або обміняти товар можливо за умов:
1. Товар не використовувався, і він не має ознак використання, відсутні брудні плями.
2. Товарний вигляд збережений, залишились всі ярлики, наклейки, упаковка має придатний для продажу вигляд.
Повернення або обмін неналежної якості це:
До товару неналежної якості відноситься – товар, який має недоліки, та брак. Недоліки продукції це – невідповідальність заявленим характеристикам продукції.
Товар який ви отримали, має відповідати зовнішньому вигляду, який ви бачили на сайті магазину.
Елементи дизайну які відрізняються зовні та на зображені сайту, не є признаками неналежної якості, тому, що передача кольорів на моніторах, може сильно відрізнятись від оригінального кольору.
Продукція, яку Покупець вирішив повернути, підлягає обміну або поверненню, не пізніше за 14-денний строк, від дати потреби про повернення, не враховуючи день покупки.
Витрати за пересилку повернення товару
При поверненні товару, неналежної якості, з будь-якої причини (не сподобався колір, не підійшов розмір, фабричний брак, тощо.) покупець розраховується за зворотну доставку товару по діючим тарифам, служби доставки.
Товар який приїжджає наложеним платежем, нашим кур'єром не забирається, та відправляються назад.
При перевірці товару, якщо виявиться, що брак, чи фабрична помилка, дійсно мають місце в цьому товарі, тоді ми компенсуємо кошти за товар, і відшкодуємо транспортні витрати.
Кошти повертаються, після виявлення браку, на протязі 14 календарних днів. Обмін товару на інший, на протязі 3-7 днів. Повернення коштів, чи обмін товару відбудеться, тільки з-за умови, якщо будуть чітко, дотримані всі правила, повернення чи обміну товару.